Τι διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω για να κάνω Online κράτηση ξενοδοχείου.

  • Live Chat Support
  • Συχνές Ερωτήσεις
  • Language:English Flag
Συχνές Ερωτήσεις
Πώς κάνω κράτηση ενός δωματίου;
Η διαδικασία κράτησης είναι απλή. Επιλέξτε την πόλη που επιθυμείτε (στα ελληνικά), την ημερομηνία άφιξης και αναχώρησης, και τον αριθμό των ατόμων ανά δωμάτιο . Κάντε κλικ στο κουμπί που λέει "Αναζήτηση". Μια λίστα από ξενοδοχεία θα εμφανιστεί στην οθόνη σας. Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ στο όνομα του ξενοδοχείου, στη φωτογραφία του ή στον σύνδεσμο "περισσότερες πληροφορίες". Τα ξενοδοχεία που θα εμφανιστούν είναι αυτά που έχουν διαθέσιμοτητα δωματίων τις ημερομηνίες που έχετε επιλέξει. Αφού εμφανιστούν οι διαθέσιμοι τύποι δωματίων και οι τιμές τους μπορείτε να επιλέξετε την τιμή που επιθυμείτε διαβάζοντας τις σχετικές πληροφορίες. Στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί "Κράτηση" ή "Αίτημα Διαθεσιμότητας". Έχοντας επιλέξει το δωμάτιο που επιθυμείτε μεταφέρεστε στην φόρμα ασφαλούς κράτησης. Εδώ πρέπει να διαβάσετε τις πληροφορίες σχετικά με την κρατησή σας και να συμπληρώσετε τα κενά πεδία. Παρακαλούμε προσέξτε για την σωστή εισαγωγή του ονοματός σας και της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης (e-mail). Στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί που λέει "Κράτηση". Το σύστημα θα ενημερωθεί αυτόματα με την κράτηση σας και θα σας αποστείλει τον αριθμό της κράτησης, τον αριθμό επιβεβαίωσης του ξενοδοχείου και τα στοιχεία επικοινωνίας με το ξενοδοχείο άμεσα με e-mail. Αν χρειάζεται επιπλέον επικοινωνία πριν την κράτηση το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών θα επικοινωνήσει μαζί σας με e-mail μέσα σε 2 με 4 ώρες. Βεβαιωθείτε ότι ο τύπος δωματίου που επιλέξατε, αντιστοιχεί στον ακριβή αριθμό των ατόμων που επιθυμείτε να διαμείνουν στο επιλεγμένο δωμάτιο.
Είναι ασφαλές η χρήση Πιστωτικής Κάρτας?
Ναι. Θεωρούμε την ασφάλεια σας ως μέγιστη προτεραιότητα μας. Προκειμένου να διαφυλάξουμε την ασφάλεια των συναλλαγών χρησιμοποιούμε ένα διακομιστή υψηλής ασφάλειας (SSL 128 bit) ο οποίος κρυπτογραφεί τον αριθμό της πιστωτικής κάρτας σε μη αναγνώσιμη μορφή. Τα στοιχεία της κάρτας σας γίνονται γνωστά μόνο στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που διεκπεραιώνει τη συναλλαγή. Οι πληροφοριές της κάρτας σας δεν είναι αναγνώσιμες στο προσωπικό μας και δεν αποθηκεύονται στο συστημά μας με οποιαδήποτε μορφή.
Ποιές πιστωτικές κάρτες γίνονται δεκτές?
Οι πιστωτικές κάρτες που γίνονται δεκτές από τα ξενοδοχεία που συνεργαζόμαστε είναι η VISA και η Mastercard. Εκτός από πιστωτικές κάρτες γίνονται δεκτές και οι χρεωστικές κάρτες (debit) των ίδιων εταιρειών όπως η VISA Electron.
Η πιστωτική μου κάρτα είναι έγκυρη ωστόσο το σύστημα δεν τη δέχεται.
Υπάρχουν τα εξής ενδεχόμενα:

-Ο συγκεκριμένος τύπος κάρτας δεν γίνεται δεκτός από το συστημά μας.

-Η κάρτα σας λήγει πριν την ημερομηνία της κράτησης.

-Έχετε φτάσει το πιστωτικό σας όριο.

-Δημιουργείται κάποιο λάθος εξαιτίας του υπολογιστή.

Μπορώ να πληρώσω χωρίς πιστωτική κάρτα;
Ναι. Η πληρωμή, εκτός της πιστωτικής κάρτας, μπορεί να γίνει μόνο με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό και έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Το kantzos.gr προτρέπει τους πελάτες του να χρησιμοποιούν την πιστωτική τους κάρτα στις συναλλαγές τους καθώς προσφέρει ταχύτητα, ευκολία και ασφάλεια. Δεν δεχόμαστε κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό αν η ημερομηνία κατά την οποία θέλετε να πραγματοποιήσετε την κράτηση, είναι μετά την έναρξη της ακυρωτικής πολιτικής που ορίζει το ξενοδοχείο. Σε αυτή την περίπτωση η κράτηση μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο μέσω πιστωτικής κάρτας.
Μπορώ να επιλέξω που θα βρίσκεται το δωματιό μου (σε ποιο όροφο, δίπλα στην πισίνα κλπ);
Αν ειδικές προτιμήσεις μπορούν να εξυπηρετηθούν από το ξενοδοχείο, αυτές θα φαίνονται στην φόρμα κράτησης όπου και θα πρέπει να κάνετε τις ανάλογες επιλογές. Το προσωπικό του ξενοδοχείου θα κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να σας ικανοποιήσει. Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι οι προτιμήσεις σας θα ικανοποιηθούν στο ακέραιο καθώς πολλές φορές εξαρτώνται από την πληρότητα του ξενοδοχείου.
Η τελική τιμή είναι ανά άτομο ή ανά δωμάτιο;
Η τελική τιμή είναι ανά δωμάτιο (εκτός αν ορίζεται διαφορετικά). Στις τιμές περιλαμβάνονται φόροι (εκτός αν ορίζεται διαφορετικά). Επιπλέον άτομα, ράντζα ή άλλες υπηρεσίες μπορεί να εμπίπτουν πρόσθετης χρέωσης.
Τι ακριβώς γίνεται με τις εκπτώσεις;
Τα άμεσα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία προσφέρουν ειδικές τιμές στους πελάτες μας, πολύ χαμηλότερες από αυτές που θα βρείτε σε ένα παραδοσιακό τουριστικό πρακτορείο. Όλα τα ξενοδοχεία ελέγχονται συνεχώς για την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν και εγγυώνται για την ευχάριστη διαμονή σας.
Υπάρχει λίστα αναμονής για τα ξενοδοχεία που εμφανίζονται ως πλήρη;
Όχι, δεν υπάρχει λίστα αναμονής. Σε περίπτωση που κάποιο ξενοδοχείο δεν παρουσιάζει διαθεσιμότητα στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης τότε δεν προβλέπεται κάποια λίστα αναμονής.




Ταξιδιωτική Ασφάλιση

Το kantzos.gr σε συνεργασία με τη Mondial Assistance, τη μεγαλύτερη εταιρεία ταξιδιωτικής ασφάλισης στον κόσμο, σας παρέχει τη δυνατότητα αγοράς ενός προγράμματος ταξιδιωτικής ασφάλισης για το επικείμενο ταξίδι σας! Μόνη προϋπόθεση να είστε κάτοικος Ελλάδας ή Κύπρου. Για να την αποκτήσετε χρειάζεται να ακολουθήσετε τρία απλά βήματα! Εισάγετε στα αντίστοιχα πεδία της μηχανής αναζήτησης του kantzos.gr τη χώρα αφετηρίας (Ελλάδα ή Κύπρο) και τη χώρα προορισμού.
Περισσότερα
Η ασφάλιση καλύπτει ταξίδια τόσο στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο, τις ημερομηνίες που επιθυμείτε να ισχύει η κάλυψη, τον αριθμό ατόμων και το συνολικό κόστος ταξιδίου (αεροπορικά και διαμονή). Στη συνέχεια επιλέξτε την ιδανική λύση ασφάλισης που καλύπτει τις ανάγκες σας.
Περισσότερα
Οι προσφορές της Εβδομάδας για τις εκδρομές μας - Κάντζος

Proud Members of

(C) 2015   |   Kantzos Group
We accept the following Cards
G.N.T.O Licence:0206E60000410501 |   E-mail: Press Here