Απαντήσεις σε συχνές Ερωτήσεις που αφορούν πως θα κάνω κράτηση αεροπορικών εισιτηρίων

  • Live Chat Support
  • Συχνές Ερωτήσεις
  • Language:English Flag
Συχνές Ερωτήσεις
Υπάρχει κάποιο ελάχιστο περιθώριο κράτησης πριν την πτήση;
Ναι, δεν μπορούμε να εκδώσουμε εισιτήρια για πτήσεις που αναχωρούν σε χρονικό διάστημα μικρότερο από 4 ώρες από την στιγμή της κράτησης. Επιπλέον, κρατήσεις μετά τις 5μ.μ. επιτρέπονται μόνο για πτήσεις που αναχωρούν μετά τη 1μ.μ. της επόμενης μέρας. Το Σάββατο και συγκεκριμένα μετά τις 12.00μ.μ. δε μπορείτε να πραγματοποιήσετε κράτηση μέσα από την ιστοσελίδα μας για οποιαδήποτε πτήση που αναχωρεί πριν από τη 1μ.μ. τη Δευτέρα. Παρ' όλα αυτά, μπορείτε ωστόσο να μας καλέσετε στο 2102511360 για να κάνουμε την κράτησή σας τηλεφωνικά και να εκδοθεί άμεσα το εισιτήριό σας.
Πώς γνωρίζω ότι η κράτησή μου έχει πραγματοποιηθεί;
Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας κράτησης στην ιστοσελίδα μας θα δείτε μια οθόνη που θα επιβεβαιώνει την ορθή ολοκλήρωση της διαδικασίας και θα λάβετε ένα e-mail το οποίο θα αναφέρει όλες τις πληροφορίες σχετικά με την κράτησή σας καθώς και την κατάστασή της. Στη συνέχεια θα λάβετε ένα δεύτερο e-mail με τον αριθμό του εισιτηρίου μέσα σε μία εργάσιμη ημέρα.
Τι πρέπει να κάνω αν δεν λάβω κάποιο e-mail μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας κράτησης;
Σε περίπτωση που μετά την διαδικασία κράτησης δεν λάβετε κάποιο e-mail εντός μίας ώρας παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά.
Τι πρέπει να κάνω αν διαπιστώσω κάποιο λάθος στο e-mail που θα λάβω;
Αν διαπιστώσετε οποιοδήποτε λάθος στο e-mail που θα λάβετε παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά το συντομότερο δυνατό. Η ακρίβεια των προσωπικών σας στοιχείων είναι δική σας ευθύνη και πιθανόν αυτά να μην επιδέχονται αλλαγές μετά την ολοκλήρωση της κράτησης.
Τι μπορώ να κάνω αν δεν θυμάμαι τον αριθμό της κράτησής μου;
Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, μπορούμε να βρούμε την κράτησή σας χρησιμοποιώντας το επώνυμο, το e-mail σας ή άλλες πληροφορίες της κράτησής σας.
Χρειάζεται να επιβεβαιώσω την ώρα αναχώρησης της πτήσης μου;
Καλό θα ήταν να επιβεβαιώσετε με την αεροπορική εταιρεία ή το αεροδρόμιο ότι δεν υπάρχουν αλλαγές στο πρόγραμμα των πτήσεων. Εμείς, θα κάνουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να σας ενημερώσουμε σε περίπτωση που υπάρξει κάποια αλλαγή στην πτήση σας. Παρόλα αυτά, ειδικά σε περίπτωση που πληροφορηθείτε δυσμενή καιρικά φαινόμενα, απεργία του προσωπικού της αεροπορικής εταιρείας ή του αεροδρομίου κλπ., σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε απευθείας με την αεροπορική εταιρεία ή το αεροδρόμιο. Μπορείτε να επιβεβαιώσετε ότι δεν έχει υπάρξει κάποια αλλαγή ακολουθώντας το σύνδεσμο “Δείτε την κράτησή σας online” στο e-mail επιβεβαίωσης της κράτησης που αποστέλλεται μετά την κράτηση.
Η πτήση που επέλεξα δεν ήταν τελικά διαθέσιμη προς κράτηση.
Το ενδεχόμενο αυτό υπάρχει στην περίπτωση που κατά τη διάρκεια της διαδικασίας κράτησης κάποιος άλλος πελάτης αγόρασε την τελευταία διαθέσιμη θέση της πτήσης ή του συγκεκριμένου ναύλου. Επίσης, υπάρχει η περίπτωση να διακοπεί η επικοινωνία με την αεροπορική εταιρία με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η ολοκλήρωση της κράτησης λόγω αδυναμίας της αεροπορικής εταιρείας. Η πτήση αυτή μπορεί να συνεχίζει να παρουσιάζεται στα αποτέλεσματα αναζήτησης δυστυχώς όμως αυτό αποτελεί αδυναμία της αεροπορικής εταιρείας να πραγματοποιήσει κράτηση την δεδομένη στιγμή και όχι της ιστοσελίδας μας. Τέτοιου είδους προβλήματα δεν είναι συχνά και σας προτρέπουμε να επαναλάβετε την προσπάθειά σας μετά από περίπου μισή ώρα.
Μπορώ να πραγματοποιήσω μια κράτηση με τη δική μου πιστωτική κάρτα για κάποιο άλλο άτομο;
Στην περίπτωση που το άτομο που ταξιδεύει είναι διαφορετικό από τον ιδιοκτήτη της πιστωτικής κάρτας με την οποία θα γίνει η κράτηση, τότε θα πρέπει να μας αποστείλετε με e-mail στο ticketing@kantzos.gr (ή με φαξ στο +30 2102522317 αν δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το e-mail σας) φωτογραφία ή αντίγραφο της πιστωτικής κάρτας και των δύο πλευρών της ταυτότητας ή του διαβατηρίου του κατόχου της πιστωτικής κάρτας με την υπογραφή του και ένα σύντομο κείμενο όπου θα μας εξουσιοδοτεί να χρεώσουμε την κάρτα του για το συγκεκριμένο ποσό, προκειμένου να επιτρέψουμε την έκδοση του εισιτηρίου.
Θα μου ζητηθεί να σας παρέχω περισσότερες πληροφορίες όπως αριθμό διαβατηρίου ή αντίγραφο της πιστωτικής κάρτας, μετά την πληρωμή;
Στις περισσότερες των περιπτώσεων δε θα σας ζητηθούν περισσότερες πληροφορίες πέρα από αυτές που μας δίνετε κατά τη διάρκεια της κράτησης. Σε ορισμένες περιπτώσεις ίσως σας ζητηθεί μετά από επικοινωνία μας να μας αποστείλετε ένα αντίγραφο της μπροστινής πλευράς της πιστωτικής σας κάρτας και ένα αντίγραφο του διαβατηρίου σας. Αυτό συμβαίνει συνήθως όταν ο επιβάτης είναι διαφορετικός από τον κάτοχο της πιστωτικής κάρτας ή όταν το σύστημα καταπολέμησης απάτης που χρησιμοποιεί η εταιρεία μας δείξει ότι μια συγκεκριμένη συναλλαγή ενέχει υψηλή επικινδυνότητα. Όλα αυτά τα στοιχεία καταστρέφονται αμέσως μετά το τέλος του ταξιδιού σας.
Μπορώ μέσω του δικτυακού τόπου να πραγματοποιήσω κράτηση για ναυτικά ή στρατιωτικά εισιτήρια;
Προς το παρόν δεν είναι δυνατό.




Ταξιδιωτική Ασφάλιση

Το kantzos.gr σε συνεργασία με τη Mondial Assistance, τη μεγαλύτερη εταιρεία ταξιδιωτικής ασφάλισης στον κόσμο, σας παρέχει τη δυνατότητα αγοράς ενός προγράμματος ταξιδιωτικής ασφάλισης για το επικείμενο ταξίδι σας! Μόνη προϋπόθεση να είστε κάτοικος Ελλάδας ή Κύπρου. Για να την αποκτήσετε χρειάζεται να ακολουθήσετε τρία απλά βήματα! Εισάγετε στα αντίστοιχα πεδία της μηχανής αναζήτησης του kantzos.gr τη χώρα αφετηρίας (Ελλάδα ή Κύπρο) και τη χώρα προορισμού.
Περισσότερα
Η ασφάλιση καλύπτει ταξίδια τόσο στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο, τις ημερομηνίες που επιθυμείτε να ισχύει η κάλυψη, τον αριθμό ατόμων και το συνολικό κόστος ταξιδίου (αεροπορικά και διαμονή). Στη συνέχεια επιλέξτε την ιδανική λύση ασφάλισης που καλύπτει τις ανάγκες σας.
Περισσότερα
Οι προσφορές της Εβδομάδας για τις εκδρομές μας - Κάντζος

Proud Members of

(C) 2015   |   Kantzos Group
We accept the following Cards
G.N.T.O Licence:0206E60000410501 |   E-mail: Press Here