Έχω βγάλει ακτοπλοϊκά εισιτήρια και θέλω να κάνω αλλαγή. Τι πρέπει να κάνω?

  • Live Chat Support
  • Συχνές Ερωτήσεις
  • Language:English Flag
Συχνές Ερωτήσεις
Πώς μπορώ να ακυρώσω ένα ακτοπλοϊκό εισιτήριο;
Για να ακυρώσετε τα εισιτήριά σας θα πρέπει να τα επιστρέψετε στο γραφείο μας. Για κάθε αλλαγή ή ακύρωση χρεώνεται 10 ευρώ χρεώσεις υπηρεσιών για το kantzos.gr και από εκεί και πέρα μπαίνει σε ισχύ και η ακυρωτική πολιτική της εκάστοτε ακτοπλοϊκής εταιρείας. Δεν γίνεται ακύρωση στην περίπτωση που η ημερομηνία ή ώρα αναχώρησης έχει παρέλθει.
Υπάρχει η δυνατότητα να μου επιστραφεί όλο ή μέρος του ποσού για ένα εισιτήριο που δεν έχω χρησιμοποιήσει;
Το επιστρεφόμενο ποσό εξαρτάται από την ακυρωτική πολιτική της αντίστοιχης ακτοπλοϊκής εταιρίας. Επίσης αφαιρούνται 10 ευρώ από το επιστρεφόμενο ποσό τα οποία αναλογούν σε χρέωση υπηρεσιών του kantzos.gr. Σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε το εισιτήριό σας θα σας ενημερώσουμε για το ακριβές ποσό που θα σας επιστραφεί. Δεν υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης μετά την ημερομηνία και ώρα αναχώρησης. Αν το ταξίδι σας ακυρωθεί εξ αιτίας κακών καιρικών συνθηκών τότε σας επιστρέφεται το συνολικό αντίτιμο του εισιτηρίου από το γραφείο της αντίστοιχης ακτοπλοϊκης εταιρίας στο λιμάνι.
Μπορώ να αλλάξω τις ημερομηνίες του εισιτηρίου μου; Τι πρέπει να κάνω;
Μπορείτε να αλλάξετε την ημερομηνία αναχώρησης δεδομένου ότι υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις για την νέα ημερομηνία για το νέο δρομολόγιο. Αλλαγή μπορεί να γίνει μόνο στην περίπτωση που το νέο δρομολόγιο πραγματοποιείται από την ίδια ακτοπλοϊκή εταιρεία. Επιπλέον σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε εισιτήρια τα οποία έχετε ήδη παραλάβει, θα πρέπει να μας τα επιστρέψετε στα γραφεία μας έτσι ώστε να προχωρήσουμε στις αλλαγές που μας ζητήσατε. Για κάθε αλλαγή υπάρχει 10 ευρώ χρέωση υπηρεσιών για το kantzos.gr. Μπορεί να γίνει αλλαγή και στην ακτοπλοϊκή απευθείας.
Μπορώ να αλλάξω τα εισιτήριά μου σε open (ανοιχτής ημερομηνίας) αντί να τα ακυρώσω;
Τα εισιτήριά σας μπορούν να αλλάξουν σε (οpen) ανοιχτής ημερομηνίας και να χρησιμοποιηθούν ως 1 χρόνο από την ημερομηνία έκδοσης του εισιτηρίου ή μέχρι τέλος του έτους, σύμφωνα με την πολιτική κάθε ακτοπλοϊκής εταιρείας. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε τα εισιτήριά σας σε open, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να σας ενημερώσουμε σχετικά με τους όρους του εισιτηρίου σας. Τη στιγμή που θα θέλετε να τα αντικαταστήσετε, θα χρεωθείτε για την αλλαγή 10 ευρώ (χρέωση υπηρεσιών). Μπορεί επίσης να γίνει αλλαγή / open και στην ακτοπλοϊκή απευθείας.
Πώς θα πάρω τα χρήματά μου πίσω αν ακυρώσω το εισιτήριο μου;
Σε περίπτωση ακύρωσης τα χρήματα θα σας επιστραφούν είτε στην πιστωτική σας κάρτα ή σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.
Υπάρχει η δυνατότητα να αλλάξω το εισιτήριό μου σε ανώτερη κατηγορία ή να ζητήσω καμπίνα;
Είναι δυνατό να αλλάξετε το εισιτήριό σας σε άλλο ανώτερης κατηγορίας ή να ζητήσετε καμπίνα μέσα στο πλοίο σε περίπτωση που υπάρχει αντίστοιχη διαθεσιμότητα.
Σε περίπτωση που χάσω το εισιτήριό μου, μπορώ να εκδόσω καινούριο ή να πάρω τα λεφτά μου πίσω;
Δυστυχώς σε περίπτωση που χάσετε το εισιτήριό σας δεν υπάρχει δυνατότητα επανέκδοσης ή επιστροφής χρημάτων.
Έφτασα στο λιμάνι μετά την αναχώρηση του πλοίου; Τι πρέπει να κάνω;
Ναι. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τα γραφεία της αντίστοιχης ακτοπλοϊκής εταιρίας στο λιμάνι. Υπάρχει η πιθανότητα να αλλάξουν τα εισιτήριά σας για το επόμενο δρομολόγια αλλά δεν μπορούμε να σας εγγυηθούμε για κάτι τέτοιο.
Ακυρώθηκε το δρομολόγιο. Πώς θα αποζημιωθώ;
Ο συντομότερος τρόπος είναι να επικοινωνήσετε με τα γραφεία της ακτοπλοϊκής εταιρίας στο λιμάνι. Εναλλακτικά μπορείτε να επιστρέψετε τα εισιτήρια σε μας και θα σας επιτρέψουμε το αντίτιμο στην πιστωτική σας κάρτα ή σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.




Ταξιδιωτική Ασφάλιση

Το kantzos.gr σε συνεργασία με τη Mondial Assistance, τη μεγαλύτερη εταιρεία ταξιδιωτικής ασφάλισης στον κόσμο, σας παρέχει τη δυνατότητα αγοράς ενός προγράμματος ταξιδιωτικής ασφάλισης για το επικείμενο ταξίδι σας! Μόνη προϋπόθεση να είστε κάτοικος Ελλάδας ή Κύπρου. Για να την αποκτήσετε χρειάζεται να ακολουθήσετε τρία απλά βήματα! Εισάγετε στα αντίστοιχα πεδία της μηχανής αναζήτησης του kantzos.gr τη χώρα αφετηρίας (Ελλάδα ή Κύπρο) και τη χώρα προορισμού.
Περισσότερα
Η ασφάλιση καλύπτει ταξίδια τόσο στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο, τις ημερομηνίες που επιθυμείτε να ισχύει η κάλυψη, τον αριθμό ατόμων και το συνολικό κόστος ταξιδίου (αεροπορικά και διαμονή). Στη συνέχεια επιλέξτε την ιδανική λύση ασφάλισης που καλύπτει τις ανάγκες σας.
Περισσότερα
Οι προσφορές της Εβδομάδας για τις εκδρομές μας - Κάντζος

Proud Members of

(C) 2015   |   Kantzos Group
We accept the following Cards
G.N.T.O Licence:0206E60000410501 |   E-mail: Press Here