Συχνές Ερωτήσεις για το πώς θα κάνεις κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων μέσω internet

  • Live Chat Support
  • Συχνές Ερωτήσεις
  • Language:English Flag
Συχνές Ερωτήσεις
Ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσω για να κάνω ηλεκτρονικά την κράτηση του ακτοπλοϊκού εισιτηρίου μου;

1ο βήμα (Επιλογή δρομολογίου):

Επιλέξτε τον τύπο της διαδρομής (μονής ή απλής μετάβασης) και στη συνέχεια επιλέξτε τα λιμάνια αναχώρησης και άφιξης, τον αριθμό των επιβατών και των οχημάτων. Τα παιδιά και τα βρέφη πρέπει σε αυτό το σημείο της κράτησης να υπολογιστούν στο συνολικό αριθμό των επιβατών. Στη συνέχεια μπορείτε, για τις ημερομηνίες που έχετε ήδη επιλέξει, να διαλέξετε ανάμεσα στα διαθέσιμα δρομολόγια εκείνο που σας εξυπηρετεί περισσότερο. Αν το κουτάκι που εμφανίζεται είναι πράσινο σημαίνει ότι υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις, αν είναι πορτοκαλί υπάρχουν περιορισμένες θέσεις, ενώ αν είναι κόκκινο δεν υπάρχουν καθόλου διαθέσιμες θέσεις για το συγκεκριμένο δρομολόγιο.

2ο βήμα (Επιλογή θέσεων):

Επιλέξτε το γένος (άρρεν ή θύλη), την ηλικιακή κατηγορία των επιβατών (ενήλικας, παιδί, βρέφος) και το είδος της θέσης. Αν έχετε επιλέξει όχημα, επιλέξτε την κατηγορία του οχήματος και συμπληρώστε τον αριθμό πινακίδας.

3ο βήμα (Τιμολόγηση)

Στο σημείο αυτό μπορείτε να δείτε το κόστος για κάθε άτομο ξεχωριστά καθώς και το συνολικό κόστος.

4ο βήμα (Επιβάτες)

Συμπληρώστε το επίθετο και το πρώτο γράμμα του ονόματος καθώς και την εθνικότητα των επιβατών.

5ο βήμα (Στοιχεία επικοινωνίας)

Συμπληρώστε προσεκτικά όλα τα πεδία (ο αστερίσκος υποδηλώνει τα υποχρεωτικά προς συμπλήρωση στοιχεία) και επιλέξτε τον τρόπο παραλαβής των εισιτηρίων. Κάντε κλικ στο εικονίδιο "κράτηση τώρα" και συμπληρώστε τις πληροφορίες της πιστωτικής σας κάρτας. Γίνονται δεκτές μόνο πιστωτικές VISA και Mastercard (η VISA electron γίνεται επίσης αποδεκτή).

6ο βήμα (Ολοκλήρωση κράτησης)

Μετά από την επιτυχή ολοκλήρωση της κράτησής σας, εμφανίζεται μια σελίδα που περιέχει τις λεπτομέριες του δρομολογίου σας, τον αριθμό κράτησης και το συνολικό ποσό που έχει χρεωθεί στην κάρτα σας. Ανάλογα με τον τρόπο παραλαβής των εισιτηρίων σας αυτά μπορεί να είναι διαθέσιμα αμέσως για παραλαβή από το γραφείο μας (χωρίς χρέωση) ή θα σας αποσταλλούν στη διεύθυνση που μας έχετε δώσει. Σε περίπτωση που αποφασίσετε να τα παραλάβετε από το γραφείο μας, θα πρέπει να έχετε μαζί σας ένα αντίτυπο της σελίδας κράτησης ή του e-mail επιβεβάιωσης ή του αριθμού κράτησης καθώς και την ταυτότητά σας.

Πότε χρεώνεται η πιστωτική μου κάρτα;
Η πιστωτική σας κάρτα χρεώνεται αυτόματα με την επιτυχή ολοκλήρωση της κράτησης.
Υπάρχει χρονικός περιορισμός πόσες μέρες πριν την αναχώρηση πρέπει να κάνω την κράτηση του εισιτηρίου μου;
Ναι, το ελάχιστο χρονικό περιθώριο πριν την αναχώρηση που μπορείτε να κάνετε κράτηση είναι 4 μέρες. Το χρονικό αυτό περιθώριο είναι απαραίτητο έτσι ώστε ολοκληρωθούν σωστά και ομαλά οι διαδικασίες της έκδοσης και αποστολής των εισιτηρίων. Σε περίπτωση που ενδιαφέρεστε για κράτηση της τελευταίας στιγμής παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο (+30) 210 2511360 ή στο ticketing@kantzos.gr
Πόση ώρα πριν την αναχώρηση πρέπει να βρίσκομαι στο λιμάνι;
Πρέπει να είστε στο λιμάνι τουλάχιστον 1 ώρα πριν την αναχώρηση.
Πώς μπορώ να γνωρίζω αν η κράτησή μου ολοκληρώθηκε επιτυχώς;
ΤΜετά από κάθε επιτυχή κράτηση θα σας εμφανιστεί μια σελίδα με το μήνυμα: "Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε την kantzos.gr". Στη συνέχεια θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης με τον αριθμό κράτησης και τις λεπτομέριες τις κράτησής σας. Σε περίπτωση που δεν σας εμφανιστεί η τελευταία σελίδα ή δεν λάβετε e-mail επιβεβαίωσης, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο (+30) 210 2511360 ή στο ticketing@kantzos.gr
Τι πρέπει να γνωρίζω σε περίπτωση που αντιληφθώ κάποιο λάθος στο e-mail επιβεβαίωσης που έλαβα;
Σε περίπτωση που εντοπίσετε κάποιο λάθος στο e-mail επιβεβαίωσης που θα λάβετε, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο (+30) 210 2511360 ή στο ticketing@kantzos.gr. Η ακρίβεια των στοιχείων της κράτησης είναι δική σας ευθύνη και μπορεί να προκύψουν επιπρόσθετες χρεώσεις σε περίπτωση αλλαγής.
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που δεν λάβω κάποιο e-mail επιβεβαίωσης μετά από μια επιτυχή κράτηση;
Σε περίπτωση που έχετε ολοκληρώσει επιτυχώς τη διαδικασία κράτησης και δεν λάβετε e-mail επιβεβαίωσης εντός των επόμενων 10 λεπτών, επικοινωνήστε μαζί μας στο (+30) 210 2511360 ή στο ticketing@kantzos.gr. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι έχετε προηγουμένως ελέγξει το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (spam folder).
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που δεν θυμάμαι τον αριθμό της κράτησής μου;
Σε αυτή την περίπτωση, η κατηγορία που έχετε επιλέξει δεν είναι διαθέσιμη. Για παράδειγμα, μπορεί να έχετε επιλέξει οικονομική (κατάστρωμα) ενώ είναι διαθέσιμα μόνο εισιτήρια business ή έχετε επιλέξει 4 εισιτήρια σε μιά κατηγορία και μόνο 3 είναι διαθέσιμα. Κάτι τέτοιο συμβαίνει συχνά και με οχήματα, ακόμα και αν έχετε επιλέξει μόνο 1, καθώς ο χώρος του γκαράζ είναι περιορισμένος.
Στο τέλος της διαδικασίας κράτησης έλαβα ένα μήνυμα ότι το δρομολόγιο που είχα επιλέξει δεν είναι διαθέσιμο. Ποιο μπορεί να είναι το πρόβλημα;
Δεν υπάρει λόγος να ανησυχείτε. Μπορούμε να βρούμε την κράτησή σας χρησιμοποιώντας το επώνυμό σας, το e-mail σας ή άλλα στοιχεία της κράτησης σας.
Πόσοι επιβάτες και οχήματα μπορούν να συμπεριλαμβάνονται σε μία κράτηση;
9 επιβάτες και 2 οχήματα (κάποιες ακτοπλοϊκές μπορεί να μην επιτρέπουν περισσότερα από 1 οχήματα σε μία κράτηση).
Μπορώ να συνδυάσω δύο διαφορετικές ακτοπλοϊκές εταιρίες στην ίδια κράτηση;
Όχι προς το παρόν δεν υπάρχει η δυνατότητα να συνδυάσετε 2 διαφορετικές εταιρίες σε μια κράτηση. Θα πρέπει να κάνετε τις κρατήσεις με την κάθε εταιρία ξεχωριστά.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω την πιστωτική μου κάρτα για να κάνω κράτηση για ένα τρίτο πρόσωπο;
Στην περίπτωση που η πιστωτική κάρτα δεν ανήκει σε κάποιον από τους επιβάτες, θα πρέπει να μας στείλετε με fax στο (+30) 210 2522317 ή με e-mail στο ticketing@kantzos.gr ένα φωτοαντίγραφο της ταυτότητας ή του διαβατηρίου του κατόχου της πιστωτικής κάρτας με την υπογραφή του, έτσι ώστε να επιτρέψουμε την έκδοση των εισιτηρίων.
Πρέπει να επιβεβαιώσω την ώρα αναχώρησή μου;
Καλό θα ήταν να επιβεβαιώσετε με το αντίστοιχο λιμεναρχείο αν υπάρχουν τυχόν αλλαγές στο δρομολόγιο για το οποίο ενδιαφέρεστε. Εμείς θα κάνουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να σας ενημερώσουμε σε περίπτωση αλλαγής του δρομολογίου σας. Παρ' όλ' αυτά, ειδικά σε περίπτωση άσχημων καιρικών συνθηκών, απεργίας του προσωπικού κάποιας ναυτιλιακής εταιρείας κτλ, θα πρέπει να επικοινωνήσετε απ' ευθείας με το λιμεναρχείο.
Σε περίπτωση που η κράτηση δεν ολοκληρωθεί εξ αιτίας κάποιου τεχνικού προβλήματος, πως μπορώ να ξέρω αν χρεώθηκε η πιστωτική μου κάρτα;
Η πιστωτική σας κάρτα χρεώνεται μόνο σε περίπτωση επιτυχούς ολοκλήρωσης της κράτησης. Παρ' όλ' αυτά μπορείτε να επιβεβαιώσετε αν έχει χρεωθεί ή όχι η κάρτα σας επικοινωνώντας με την τράπεζά που την έχει εκδόσει.




Ταξιδιωτική Ασφάλιση

Το kantzos.gr σε συνεργασία με τη Mondial Assistance, τη μεγαλύτερη εταιρεία ταξιδιωτικής ασφάλισης στον κόσμο, σας παρέχει τη δυνατότητα αγοράς ενός προγράμματος ταξιδιωτικής ασφάλισης για το επικείμενο ταξίδι σας! Μόνη προϋπόθεση να είστε κάτοικος Ελλάδας ή Κύπρου. Για να την αποκτήσετε χρειάζεται να ακολουθήσετε τρία απλά βήματα! Εισάγετε στα αντίστοιχα πεδία της μηχανής αναζήτησης του kantzos.gr τη χώρα αφετηρίας (Ελλάδα ή Κύπρο) και τη χώρα προορισμού.
Περισσότερα
Η ασφάλιση καλύπτει ταξίδια τόσο στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο, τις ημερομηνίες που επιθυμείτε να ισχύει η κάλυψη, τον αριθμό ατόμων και το συνολικό κόστος ταξιδίου (αεροπορικά και διαμονή). Στη συνέχεια επιλέξτε την ιδανική λύση ασφάλισης που καλύπτει τις ανάγκες σας.
Περισσότερα
Οι προσφορές της Εβδομάδας για τις εκδρομές μας - Κάντζος

Proud Members of

(C) 2015   |   Kantzos Group
We accept the following Cards
G.N.T.O Licence:0206E60000410501 |   E-mail: Press Here