Ποιά είναι η διαδικασία και τι πρέπει να κάνω για να αλλάγω το αεροπορικό μου εισιτήριο.

  • Live Chat Support
  • Συχνές Ερωτήσεις
  • Language:English Flag
Συχνές Ερωτήσεις
Πώς μπορώ να ακυρώσω ή να κάνω αλλαγές σε ένα αεροπορικό εισιτήριο;
Προκειμένου να ακυρώσετε ή να κάνετε αλλαγές σε ένα αεροπορικό εισιτήριο είναι απαραίτητο να μας ενημερώσετε γραπτώς με e-mail ή φαξ ή συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα στο site μας. Κάθε αλλαγή ή ακύρωση ενός εισιτηρίου επιβαρύνεται με ποινή 10 ευρώ από την εταιρεία μας ανεξάρτητα από τη χρέωση/ποινή της αεροπορικής εταιρείας.
Μπορώ να λάβω πίσω όλα ή ένα μέρος των χρημάτων για κάποιο εισιτήριο που δε θα χρησιμοποιήσω;
Ένα εισιτήριο μπορεί να έχει διαφορετικούς περιορισμούς ανάλογα με την αεροπορική εταιρεία και το είδος του ναύλου. Είναι πολύ πιθανό στις οικονομικότερες κατηγορίες ναύλων να επιστρέφονται μόνο οι φόροι του αεροδρομίου από το σύνολο του κόστους του εισιτηρίου. Παρ' όλα αυτά, χρειάζεται να επικοινωνήσουμε με την αεροπορική εταιρεία πρώτα για να επιβεβαιώσουμε το ακριβές ποσό που επιστρέφεται. Μπορείτε να δείτε τους όρους της αεροπορικής εταιρείας σχετικά με την ακύρωση ή αλλαγή ενός εισιτηρίου στη σελίδα που εισάγετε την πιστωτική σας κάρτα πατώντας το σχετικό σύνδεσμο και στο e-mail επιβεβαίωσης της κράτησης.
Πώς μπορώ να αλλάξω τις ημερομηνίες της πτήσης μου;
Θα πρέπει είτε να συμπληρώσετε τη σχετική φόρμα είτε να απαντήσετε σε κάποιο από τα e-mail που σας έχουμε στείλει ή να μας στείλετε το αίτημα σας με φαξ. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να γίνει αλλαγή ημερομηνιών αν δεν ενημερωθούμε γραπτώς.
Με ποιο πρέπει να επικοινωνήσω προκειμένου να κάνω κάποια αλλαγή στο εισιτήριό μου ενώ βρίσκομαι στο εξωτερικό;
Αν ο τύπος του εισιτηρίου σας επιτρέπει αλλαγές στην πτήση επιστροφής και εσείς βρίσκεστε στο εξωτερικό θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τοπικό γραφείο της αεροπορικής εταιρείας.
Τι γίνεται αν η αεροπορική εταιρεία αλλάξει τις πτήσεις;
Ορισμένες φορές, οι αεροπορικές εταιρείες αναγκάζονται να τροποποιήσουν τα δρομολόγια, τις ώρες και τον αριθμό των πτήσεών τους. Σε αντίστοιχη περίπτωση θα προσπαθήσουμε να σας ενημερώσουμε για όποιες αλλαγές πριν την ημερομηνία αναχώρησης ώστε να προσαρμόσετε το πρόγραμμα του ταξιδιού σας αναλόγως. Συνήθως αυτές οι αλλαγές είναι μικρές και χωρίς ιδιαίτερο αντίκτυπο στο ταξίδι σας. Σε περίπτωση που προκύψει μεγάλη αλλαγή, για παράδειγμα αλλαγή αναχώρησης περισσότερο από 2 ώρες ή αλλαγή αεροδρομίου αναχώρησης και δεν υπάρχει εναλλακτική που να σας εξυπηρετεί τότε μπορείτε να ζητήσετε από την αεροπορική εταιρεία να σας αποζημιώσει σύμφωνα με τα δικαιώματα του επιβάτη που έχει θεσπίσει η Ευρωπαϊκή Ένωση εκτός και αν η αεροπορική εταιρεία σας έχει ενημερώσει εγκαίρως.
Μπορεί να αλλάξει το όνομα του επιβάτη στο εισιτήριο;
Τα εισιτήρια δεν είναι μεταβιβάσιμα και για αυτό το λόγο δεν μπορεί να γίνει καμία αλλαγή ονόματος. Το όνομα πρέπει να εισάγεται στην κράτηση όπως αναγράφεται στο διαβατήριο ή στην ταυτότητα με λατινικούς χαρακτήρες. Μετά την ολοκλήρωση της κράτησης είναι αδύνατη η αλλαγή ή διόρθωση του ονόματος ενός επιβάτη.




Ταξιδιωτική Ασφάλιση

Το kantzos.gr σε συνεργασία με τη Mondial Assistance, τη μεγαλύτερη εταιρεία ταξιδιωτικής ασφάλισης στον κόσμο, σας παρέχει τη δυνατότητα αγοράς ενός προγράμματος ταξιδιωτικής ασφάλισης για το επικείμενο ταξίδι σας! Μόνη προϋπόθεση να είστε κάτοικος Ελλάδας ή Κύπρου. Για να την αποκτήσετε χρειάζεται να ακολουθήσετε τρία απλά βήματα! Εισάγετε στα αντίστοιχα πεδία της μηχανής αναζήτησης του kantzos.gr τη χώρα αφετηρίας (Ελλάδα ή Κύπρο) και τη χώρα προορισμού.
Περισσότερα
Η ασφάλιση καλύπτει ταξίδια τόσο στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο, τις ημερομηνίες που επιθυμείτε να ισχύει η κάλυψη, τον αριθμό ατόμων και το συνολικό κόστος ταξιδίου (αεροπορικά και διαμονή). Στη συνέχεια επιλέξτε την ιδανική λύση ασφάλισης που καλύπτει τις ανάγκες σας.
Περισσότερα
Οι προσφορές της Εβδομάδας για τις εκδρομές μας - Κάντζος

Proud Members of

(C) 2015   |   Kantzos Group
We accept the following Cards
G.N.T.O Licence:0206E60000410501 |   E-mail: Press Here