Τι διαδικασία θα κάνω για να προχωρήσω στην έκδοση και στην παραλαβή των αεροπορικών μου εισιτηρίων

  • Live Chat Support
  • Συχνές Ερωτήσεις
  • Language:English Flag
Συχνές Ερωτήσεις
Πώς θα παραλάβω το εισιτήριό μου;
Το εισιτήριο σας είναι ηλεκτρονικό και σας αποστέλλεται με e-mail. Στο αεροδρόμιο πάτε κατευθείαν στο check-in της αεροπορικής εταιρείας με την ταυτότητα ή το διαβατήριο σας.
Τι πρέπει να κάνω αν υπάρχει πρόβλημα με τα εισιτήριά μου;
Θα πρέπει να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί μας στο 2102511360.
Τι θα πρέπει να κάνω αν χάσω τα εισιτήριά μου;
Τα εισιτήρια σας είναι ηλεκτρονικά (e-ticket) οπότε ακόμη και αν χάσετε το e-mail που σας έχουμε στείλει δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
Μπορώ να ζητήσω την έκδοση τιμολογίου;
Ναι, μπορείτε να ζητήσετε την έκδοση τιμολογίου στο βήμα που εισάγετε τα στοιχεία των επιβατών. Το τιμολόγιο έχει φορολογική υπογραφή και σας αποστέλλεται με e-mail.




Ταξιδιωτική Ασφάλιση

Το kantzos.gr σε συνεργασία με τη Mondial Assistance, τη μεγαλύτερη εταιρεία ταξιδιωτικής ασφάλισης στον κόσμο, σας παρέχει τη δυνατότητα αγοράς ενός προγράμματος ταξιδιωτικής ασφάλισης για το επικείμενο ταξίδι σας! Μόνη προϋπόθεση να είστε κάτοικος Ελλάδας ή Κύπρου. Για να την αποκτήσετε χρειάζεται να ακολουθήσετε τρία απλά βήματα! Εισάγετε στα αντίστοιχα πεδία της μηχανής αναζήτησης του kantzos.gr τη χώρα αφετηρίας (Ελλάδα ή Κύπρο) και τη χώρα προορισμού.
Περισσότερα
Η ασφάλιση καλύπτει ταξίδια τόσο στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο, τις ημερομηνίες που επιθυμείτε να ισχύει η κάλυψη, τον αριθμό ατόμων και το συνολικό κόστος ταξιδίου (αεροπορικά και διαμονή). Στη συνέχεια επιλέξτε την ιδανική λύση ασφάλισης που καλύπτει τις ανάγκες σας.
Περισσότερα
Οι προσφορές της Εβδομάδας για τις εκδρομές μας - Κάντζος

Proud Members of

(C) 2015   |   Kantzos Group
We accept the following Cards
G.N.T.O Licence:0206E60000410501 |   E-mail: Press Here