Early Booking: Σε αυτές τις προσφορές που παρέχει η εταιρία μας ισχύει η πάγια ακυρωτική πολιτική, η προσφορά ισχύει μέχρι συγκεκριμένη ημερομηνία και απαιτείται προκαταβολή έως την ημερομηνία λήξης της προσφοράς ή την ημερομηνία λήξης της κράτησής σας αν αυτή είναι νωρίτερα.
Last Minute: Σε αυτές τις προσφορές που παρέχει η εταιρία μας δεν υπαρχει η δυνατότητα ακύρωσης της κράτησης, η προσφορά ισχύει μέχρι συγκεκριμένη ημερομηνία και απαιτείται προπληρωμή έως την ημερομηνία λήξης της προσφοράς.
1) Η Kantzos Travel & Solutions διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε αλλαγή ή ακύρωση της κράτησής σας όταν οι περιστάσεις και οι συνθήκες δεν του αφήνουν άλλη εναλλακτική
2) Σε περίπτωση που γίνει κάτι τέτοιο, αλλαγή ή ακύρωση εμείς θα σας ενημερώσουμε έγκαιρα και όταν αυτό είναι εφικτό θα σας προτείνουμε μια ενναλακτική λύση. Όταν η ακύρωση είναι απαραίτητη μια ελάχιστη περίοδος 2 ημερών, θα ισχύει για την ενημέρωσή εκτός εάν οι συνθήκες δεν μας το επιτρέπουν.
3) Σε περίπτωση που δεν υπάρχει εναλλακτική θα σας επιστραφεί το ποσό που καταβάλατε για την κράτησή σας στο ακέραιο εντός 14 ημερών από την ημέρα που ενημερωθήκατε για την ακύρωση
4) Σε περίπτωση ακύρωσης της κράτησης λόγω έκτακτων καταστάσεων όπως πόλεμοι, δυσμενείς καιρικές συνθήκες, απεργίες, αεροπειρατείες, θεομηνίες κ.λ.π θα σας επιστρέψουμε το ποσό που θα καταβάλατε θα χρεωθείτε όμως με τυχόν έξοδα του γραφείου μας που έγιναν καθώς επίσης και ποσά τα οποία η εταιρία μας έχει ήδη καταβάλει σε προμηθευτές και δεν τις έχουν επιστραφεί όπως π.χ Ξενοδοχεία , μεταφορικές εταιρίες ,Ξεναγοί , Είσοδοι μουσείων ή πόλεων κ.α
5) Η Kantzos Travel & Solutions δεν είναι υπεύθυνη για τυχόν έξοδα που θα κάνετε και οφείλονται σε ακύρωση κράτησης ή μεταφοράς αυτής.
1) Το ποσό της κράτησης που έχετε κάνει πρέπει να πληρωθεί το λιγότερο 20 ημέρες πριν την αναχώρηση της μεταφοράς σας με βάση και την γραπτή επιβεβαιώση που έχετε λάβει από εμάς.
2) Εάν η πληρωμή δεν γίνει μέσα σε αυτό το διάστημα η Kantzos Travel & Solutions θα θεωρηθεί την κράτησή σας άκυρη και θα προβεί σε ακύρωση της και χρέωσή σας τυχόν ακυρωτικών.
3) Εισιτήρια και άλλα έγγραφα δεν θα σας σταλούν εφόσον δεν προβείται σε εξόφληση της κρατήσή σας.
4) Η Kantzos Travel & Solutions διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την κρατήσή σας και να ζητήσει ακυρωτικά εάν εσείς δεν προβείτε σε πληρωμή με βάση την συμφωνία μας.
1)Ημερήσιες Εκδρομές & μισής Ημέρας: Δυνατότητα ακύρωσης εώς 48 ώρες πριν την αναχώρηση με επιστροφή 100% των χρημάτων σας. Δεν γίνεται δεκτή ακύρωση από 48 ώρες και έως την αναχώρηση
2)Πολυήμερες Εκδρομές:Δυνατότητα ακύρωσης εώς 14 ημέρες πριν την αναχώρηση με επιστροφή 100% των χρημάτων σας / Δυνατότητα ακύρωσης από 14 ημέρες εώς και 7 ημέρες πριν την αναχώρηση με επιστροφή 70% των χρημάτων σας / Δεν γίνεται δεκτή ακύρωση από 7 ημέρες και έως την αναχώρηση
3)Μεταφορές που περιλαμβάνουν και άλλες υπηρεσίες: Δυνατότητα ακύρωσης εώς 30 ημέρες πριν την αναχώρηση με επιστροφή 100% των χρημάτων σας / Δυνατότητα ακύρωσης από 30 ημέρες εώς και 16 ημέρες πριν την αναχώρηση με επιστροφή 95% των χρημάτων σας /Δυνατότητα ακύρωσης από 15 ημέρες εώς και 7 ημέρες πριν την αναχώρηση με επιστροφή 50% των χρημάτων σας / Δεν γίνεται δεκτή ακύρωση από 7 ημέρες και έως την αναχώρηση
4)Transfers: Δυνατότητα ακύρωσης εώς 48 ώρες πριν την αναχώρηση με επιστροφή 100% των χρημάτων σας. Δεν γίνεται δεκτή ακύρωση από 48 ώρες και έως την αναχώρηση
5)Μεταφορά - Μίσθωση Λεωφορείου ή Mini Bus: Δυνατότητα ακύρωσης εώς 14 ημέρες πριν την αναχώρηση με επιστροφή 100% των χρημάτων σας / Δυνατότητα ακύρωσης από 14 ημέρες εώς και 7 ημέρες πριν την αναχώρηση με επιστροφή 70% των χρημάτων σας / Δεν γίνεται δεκτή ακύρωση από 7 ημέρες και έως την αναχώρηση
Όταν το ποσοστό ακύρωσης είναι λιγότερο από την αρχική σας προκαταβολή για την κράτηση τότε τα ακυρωτικά θα ισούνται με το αρχικό ποσό της προκαταβολής. Σε περίπτωση ακύρωσης όπου εναπόκειται μέσα στην ταξιδιωτική ασφάλεια και είναι επιστρέψιμα , θα αποζημιωθείτε από την ταξιδιωτική σας ασφάλεια.
1) Εάν μετά την επιβεβαίωση της κράτησής σας, επιθυμείτε να κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή στην κράτησή σας ή να αλλάξετε ημερομηνία αναχώρησης δεδομένου ότι υπάρχει διαθεσιμότητα την ημερομηνία που επιθυμείτε να αναχωρήσετε.
2) Σε αυτή την περίπτωση θα χρεωθείτε με ποσό ίσο με 25 ευρώ ανά κράτηση. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή στην κράτηση σας εντός των χρονικών περιθωρίων των ακυρωτικών τότε αυτόματα θα χρεώνεστε με βάση την πολιτική των ακυρωτικών.
ΣΩΜΑΤΙΚΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΕΠΙΒΑΙΝΟΝΤΩΝ - ΤΡΙΤΩΝ ΑΝΑ ΘΥΜΑ 1.220.000
ΥΛΙΚΕΣ ΖΗΜΙΕΣ ΤΡΙΤΩΝ ΑΝΑ ΓΕΓΟΝΟΣ 1.220.000
Υ/Ζ ΑΠΟ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟ ΟΧΗΜΑ 30.000
ΠΥΡΟΣ ΑΠΟ ΑΝΑΦΛΕΞΗ - Ανάλογα την εμπορική αξία του οχήματος
ΠΥΡΟΣ ΑΠΟ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ - Ανάλογα την εμπορική αξία του οχήματος
ΠΥΡΟΣ ΑΠΟ ΚΑΚΟΒΟΥΛΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ - Ανάλογα την εμπορική αξία του οχήματος
ΚΛΟΠΗ (ΟΛΙΚΗ) - Ανάλογα την εμπορική αξία του οχήματος
ΚΛΟΠΗ (ΜΕΡΙΚΗ) - Ανάλογα την εμπορική αξία του οχήματος
ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΠΥΡΟΣ 3.000
*Όλα τα οχήματά μας διαθέτουν σύστημα εντοπισμού - GPS
Εξαιρέσεις: Στις μεταφορές με όχημα 4 θέσεων επιτρέπονται μέχρι 3 αποσκευές 20 kgs - 23kgs. Στις μεταφορές με mini bus 20 θέσεων επιτρέπονται μέχρι 14 αποσκευές 20kgs - 23kgs.
Ο μέγιστος χρόνος αναμονής στα Transfer με αναχώρηση από το αεροδρόμιο των Αθηνών ή της Θεσσαλονίκης είναι 45 λεπτά από την προσγείωση της πτήσης.
Ο μέγιστος χρόνος αναμονής στα Transfer με αναχώρηση από το Λιμάνι του Πειραιά είναι 30 λεπτά από την άφιξη του πλοίου σας.
Ο μέγιστος χρόνος αναμονής στα Transfer με αναχώρηση από οποιοδήποτε άλλο σημείο εκτός των παραπάνω είναι 15 λεπτά
Ο μέγιστος χρόνος αναμονής στα Transfer με αναχώρηση από το αεροδρόμιο των Αθηνών είναι 45 λεπτά.Μετά τα 45 λεπτά υπάρχει χρέωση 50€ ανά ώρα
Σε περίπτωση χρήσης μισθωμένου λεωφορείου παραπάνω από την συμφωνημένη ώρα μίσθωσης υπάρχει χρέωση 50€ ανά ώρα για τις πρώτες 2 ώρες και μετά τις 2 ώρες 100€ ανά ώρα. Η μέγιστη διάρκεια ημερήσιας μίσθωσης είναι οι 12 ώρες
Αγαπητοί Γονείς,
θα θέλαμε αρχικά να σας ευχηθούμε να έχετε μια καλή Σχολική Χρονιά. Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας , για οποιοδήποτε θέμα, που αφορά την μεταφορά του παιδιού σας στο σχολείο , με τουριστικο λεωφορείο της εταιρίας μας παρακαλώ όπως κάνετε χρήση της Φόρμας Επικοινωνίας που θα βρείτε ΕΔΩ συμπληρώνοντας:
1. Επιλέγοντας στο πεδίο Επικοινωνείτε μαζί μας:Γονέας μαθητή/μαθήτριας που μεταφέρεται στο σχολείο με λεωφορείο της εταιρίας σας
2. Συμπληρώστε τον αριθμό δρομολογίου
Η εταιρία μας θα απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις σας το συντομότερο δυνατόν.
Αναφορικά με την εκπόνηση δρομολογίων και την ενημέρωση σας θα πρέπει να γνωρίζετε ότι:
1. Επικοινωνούμε με τις σχολικές μονάδες , αφού προηγουμένως έχουμε λάβει εντολή ανάθεσης από την Περιφέρεια
2. Η σχολική μονάδα μας αποστέλλει τους μαθητές που δικαιούνται μεταφοράς με το δρομολόγιο που έχουμε αναλάβει βάσει της εντολής ανάθεσης από την Περιφέρεια (αρ. μαθητών / περιοχές εξυπηρέτησης / μέγιστος αριθμός χιλιομετρικής απόστασης)
3. Εκπονούμε την χάραξη του δρομολογίου βάσει της κατάστασης μαθητών που μας δόθηκε από την σχολική μονάδα και λαμβάνοντας πάντα υπόψη μας την εντολή ανάθεσης από την Περιφέρεια (αρ. μαθητών / περιοχές εξυπηρέτησης / μέγιστος αριθμός χιλιομετρικής απόστασης)
4. Οι γονείς των μαθητών/μαθητριών ενημερώνονται είτε από εμάς , είτε από την σχολική μονάδα, είτε από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την έναρξη του δρομολογίου και τα σημεία επιβίβασης - αποβίβασης
Τροποποιήσεις Δρομολογίων ( χιλιομετρική απόσταση , περιγραφή δρομολογίου , αύξηση μεταφερόμενων μαθητών ):
1.Αρμόδιος για την τροποποίηση των δρομολογίων είναι ο διευθυντής/διευθύντρια της σχολικής μονάδας
2.Τα αιτήματα αποστέλλονται στην Περιφέρεια Αττικής από τον/την αρμόδιο/αρμόδια και στη συνέχεια είτε εγκρίνονται είτε απορρίπτονται
3.Εφόσον ένα αίτημα τροποποίησης εγκριθεί από την Περιφέρεια Αττικής , ενημερώνεται η εταιρία μας και εν συνεχεία γίνεται χάραξη του δρομολογίου με βάση την τροποποίηση που έχει εγκρίνει η Περιφέρεια , εφόσον αυτή η τροποποίηση είναι εφικτή
4.Ενημερώνονται οι γονείς των μαθητών/μαθητριών για το τροποποιημένο δρομολόγιο και την έναρξη αυτού
Προσθήκη Μαθητών χωρίς τροποποίηση Δρομολογίου:
1.Αρμόδιος για την προσθήκη μαθητών/μαθητριών είναι ο διευθυντής/διευθύντρια της σχολικής μονάδας
2.Οι προσθήκες αποστέλλονται στην εταιρία μας και στη συνέχεια είτε εγκρίνονται είτε απορρίπτονται λαμβάνοντας υπόψη μας την περιoχή διαμονής του μαθητή/μαθήτριας και τον μέγιστο επιτρεπτό αριθμό μεταφερόμενων μαθητών / μαθητριών που προβλέπεται για το δρομολόγιο
3.Εφόσον ένα αίτημα τροποποίησης εγκριθεί , ενημερώνονται οι γονείς των μαθητών/μαθητριών για το τροποποιημένο δρομολόγιο και την έναρξη αυτού