Early Booking: Σε αυτές τις προσφορές που παρέχει η εταιρία μας ισχύει η πάγια ακυρωτική πολιτική, η προσφορά ισχύει μέχρι συγκεκριμένη ημερομηνία και απαιτείται προκαταβολή έως την ημερομηνία λήξης της προσφοράς ή την ημερομηνία λήξης της κράτησής σας αν αυτή είναι νωρίτερα.
Last Minute: Σε αυτές τις προσφορές που παρέχει η εταιρία μας δεν υπαρχει η δυνατότητα ακύρωσης της κράτησης, η προσφορά ισχύει μέχρι συγκεκριμένη ημερομηνία και απαιτείται προπληρωμή έως την ημερομηνία λήξης της προσφοράς.
1) Η Kantzos Travel & Solutions διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε αλλαγή ή ακύρωση της κράτησής σας όταν οι περιστάσεις και οι συνθήκες δεν του αφήνουν άλλη εναλλακτική
2) Σε περίπτωση που γίνει κάτι τέτοιο, αλλαγή ή ακύρωση εμείς θα σας ενημερώσουμε έγκαιρα και όταν αυτό είναι εφικτό θα σας προτείνουμε μια ενναλακτική λύση. Όταν η ακύρωση είναι απαραίτητη μια ελάχιστη περίοδος 2 ημερών, θα ισχύει για την ενημέρωσή εκτός εάν οι συνθήκες δεν μας το επιτρέπουν.
3) Σε περίπτωση που δεν υπάρχει εναλλακτική θα σας επιστραφεί το ποσό που καταβάλατε για την κράτησή σας στο ακέραιο εντός 14 ημερών από την ημέρα που ενημερωθήκατε για την ακύρωση
4) Σε περίπτωση ακύρωσης της κράτησης λόγω έκτακτων καταστάσεων όπως πόλεμοι, δυσμενείς καιρικές συνθήκες, απεργίες, αεροπειρατείες, θεομηνίες κ.λ.π θα σας επιστρέψουμε το ποσό που θα καταβάλατε θα χρεωθείτε όμως με τυχόν έξοδα του γραφείου μας που έγιναν καθώς επίσης και ποσά τα οποία η εταιρία μας έχει ήδη καταβάλει σε προμηθευτές και δεν τις έχουν επιστραφεί όπως π.χ Ξενοδοχεία , μεταφορικές εταιρίες ,Ξεναγοί , Είσοδοι μουσείων ή πόλεων κ.α
5) Η Kantzos Travel & Solutions δεν είναι υπεύθυνη για τυχόν έξοδα που θα κάνετε και οφείλονται σε ακύρωση κράτησης ή μεταφοράς αυτής.
1) Το ποσό της κράτησης που έχετε κάνει πρέπει να πληρωθεί το λιγότερο 14 ημέρες πριν την αναχώρηση της μεταφοράς σας με βάση και την γραπτή επιβεβαιώση που έχετε λάβει από εμάς εκτός αν αναγράφεται διαφορετική ημερομηνία στην προσφορά που σας έχουμε στείλει.
2) Εάν η πληρωμή δεν γίνει μέσα σε αυτό το διάστημα η Kantzos Travel & Solutions θα θεωρήσει την κράτησή σας άκυρη και θα προβεί σε ακύρωση χωρίς καμία χρέωση ή οικονομική επιβάρυνση για εσάς.
3) Voucher ή/και άλλα έγγραφα δεν θα σας σταλούν εφόσον δεν προβείται σε εξόφληση της κράτηση σας.
4) Η Kantzos Travel & Solutions διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την κράτηση σας, εφόσον αυτή έχει επιβαιωθεί από εσάς με την κατάθεση της προκαταβολής και να ζητήσει ακυρωτικά εάν εσείς δεν προβείτε σε πληρωμή με βάση την συμφωνία μας.
1)Ημερήσιες Εκδρομές & μισής Ημέρας: Δυνατότητα ακύρωσης εώς 48 ώρες πριν την αναχώρηση με επιστροφή 100% των χρημάτων σας. Δεν γίνεται δεκτή ακύρωση από 48 ώρες και έως την αναχώρηση
2)Πολυήμερες Εκδρομές:Δυνατότητα ακύρωσης εώς 14 ημέρες πριν την αναχώρηση με επιστροφή 100% των χρημάτων σας / Δυνατότητα ακύρωσης από 14 ημέρες εώς και 7 ημέρες πριν την αναχώρηση με επιστροφή 70% των χρημάτων σας / Δεν γίνεται δεκτή ακύρωση από 7 ημέρες και έως την αναχώρηση
3)Μεταφορές που περιλαμβάνουν και άλλες υπηρεσίες: Δυνατότητα ακύρωσης εώς 30 ημέρες πριν την αναχώρηση με επιστροφή 100% των χρημάτων σας / Δυνατότητα ακύρωσης από 30 ημέρες εώς και 16 ημέρες πριν την αναχώρηση με επιστροφή 95% των χρημάτων σας /Δυνατότητα ακύρωσης από 15 ημέρες εώς και 7 ημέρες πριν την αναχώρηση με επιστροφή 50% των χρημάτων σας / Δεν γίνεται δεκτή ακύρωση από 7 ημέρες και έως την αναχώρηση
4)Transfers: Δυνατότητα ακύρωσης εώς 48 ώρες πριν την αναχώρηση με επιστροφή 100% των χρημάτων σας. Δεν γίνεται δεκτή ακύρωση από 48 ώρες και έως την αναχώρηση
5)Μεταφορά - Μίσθωση Λεωφορείου ή Mini Bus: Δυνατότητα ακύρωσης εώς 14 ημέρες πριν την αναχώρηση με επιστροφή 100% των χρημάτων σας / Δυνατότητα ακύρωσης από 14 ημέρες εώς και 7 ημέρες πριν την αναχώρηση με επιστροφή 70% των χρημάτων σας / Δεν γίνεται δεκτή ακύρωση από 7 ημέρες και έως την αναχώρηση
Όταν το ποσοστό ακύρωσης είναι λιγότερο από την αρχική σας προκαταβολή για την κράτηση τότε τα ακυρωτικά θα ισούνται με το αρχικό ποσό της προκαταβολής. Σε περίπτωση ακύρωσης όπου εναπόκειται μέσα στην ταξιδιωτική ασφάλεια και είναι επιστρέψιμα , θα αποζημιωθείτε από την ταξιδιωτική σας ασφάλεια.
1) Εάν μετά την επιβεβαίωση της κράτησής σας, επιθυμείτε να κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή στην κράτησή σας ή να αλλάξετε ημερομηνία αναχώρησης δεδομένου ότι υπάρχει διαθεσιμότητα την ημερομηνία που επιθυμείτε να αναχωρήσετε.
2) Σε αυτή την περίπτωση θα χρεωθείτε με ποσό ίσο με 25 ευρώ ανά κράτηση. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή στην κράτηση σας εντός των χρονικών περιθωρίων των ακυρωτικών τότε αυτόματα θα χρεώνεστε με βάση την πολιτική των ακυρωτικών.
3) Μπορείτε να στείλετε αίτημα για την αλλαγή της κράτησή σας εδώ : Amend My Reservation
ΣΩΜΑΤΙΚΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΕΠΙΒΑΙΝΟΝΤΩΝ - ΤΡΙΤΩΝ ΑΝΑ ΘΥΜΑ 1.220.000
ΥΛΙΚΕΣ ΖΗΜΙΕΣ ΤΡΙΤΩΝ ΑΝΑ ΓΕΓΟΝΟΣ 1.220.000
Υ/Ζ ΑΠΟ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟ ΟΧΗΜΑ 30.000
ΠΥΡΟΣ ΑΠΟ ΑΝΑΦΛΕΞΗ - Ανάλογα την εμπορική αξία του οχήματος
ΠΥΡΟΣ ΑΠΟ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ - Ανάλογα την εμπορική αξία του οχήματος
ΠΥΡΟΣ ΑΠΟ ΚΑΚΟΒΟΥΛΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ - Ανάλογα την εμπορική αξία του οχήματος
ΚΛΟΠΗ (ΟΛΙΚΗ) - Ανάλογα την εμπορική αξία του οχήματος
ΚΛΟΠΗ (ΜΕΡΙΚΗ) - Ανάλογα την εμπορική αξία του οχήματος
ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΠΥΡΟΣ 3.000
*Όλα τα οχήματά μας διαθέτουν σύστημα εντοπισμού - GPS
Εξαιρέσεις: Στις μεταφορές με όχημα 4 θέσεων επιτρέπονται μέχρι 3 αποσκευές 20 kgs - 23kgs. Στις μεταφορές με mini bus 20 θέσεων επιτρέπονται μέχρι 14 αποσκευές 20kgs - 23kgs.
Ο μέγιστος χρόνος αναμονής στα Transfer με αναχώρηση από το αεροδρόμιο των Αθηνών ή της Θεσσαλονίκης είναι 45 λεπτά από την προσγείωση της πτήσης.
Ο μέγιστος χρόνος αναμονής στα Transfer με αναχώρηση από το Λιμάνι του Πειραιά είναι 30 λεπτά από την άφιξη του πλοίου σας.
Ο μέγιστος χρόνος αναμονής στα Transfer με αναχώρηση από οποιοδήποτε άλλο σημείο εκτός των παραπάνω είναι 15 λεπτά
Ο μέγιστος χρόνος αναμονής στα Transfer με αναχώρηση από το αεροδρόμιο των Αθηνών είναι 45 λεπτά.Μετά τα 45 λεπτά υπάρχει χρέωση 50€ ανά ώρα
Σε περίπτωση χρήσης μισθωμένου λεωφορείου παραπάνω από την συμφωνημένη ώρα μίσθωσης υπάρχει χρέωση 50€ ανά ώρα για τις πρώτες 2 ώρες και μετά τις 2 ώρες 100€ ανά ώρα. Η μέγιστη διάρκεια ημερήσιας μίσθωσης είναι οι 12 ώρες
Ο μέγιστος χρόνος μίσθωσης λεωφορείου ανά ημέρα είναι 12 ώρες. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι μπορείτε να μίσθώσετε ένα λεωφορείο για πολυήμερα προγράμματα αλλά η μέγιστη ώρα που μπορείτε να κάνετε χρήση είναι 12 ώρες. Η χρήση του λεωφορείου ξεκινάει από την στιγμή που θα έρθει στο σημείο παραλαβής/αναχώρησης σας και τελειώνει μετά από 12 ώρες και περιλαμβάνει τυχόν διαλείμματα ή διακοπές εντός της ημέρας. Χρήση του μπορεί να γίνει πάλι μετά από συνεχόμενη ανάπαυση του οδηγού κατά 11 ώρες.
Ποιές είναι οι πολιτικές ασφαλείας στο Λεωφορείο?
Όλοι οι επιβάτες υποχρεούνται να φοράνε τις ζώνες ασφαλείας τους καθόλη τη διάρκεια της διαδρομής.
Τι πρέπει να προσέχω όταν ταξιδεύω με μικρά παιδιά?
Προτείνουμε τα παιδιά ηλικίας 0 έως 3 ετών να ταξιδεύουν σε παιδικό καθισματάκι. Το παιδικό καθισματάκι θα πρέπει να δένεται στο κάθισμα του λεωφορείου με ζώνη 2 σημείων . Είναι υποχρέωση του επιβάτη να έχει μαζί του δικό του παιδικό καθισματάκι. Σε περίπτωση παιδιού ηλικίας 0-3 ετών , χωρίς παιδικό κάθισμα , ο οδηγός διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την επιβίβαση στο παιδί και τον/την συνοδό του.
Πως μπορώ να επικοινωνήσω με τον οδηγό αν δεν βρίσκω το λεωφορείο μου?
Θα λάβετε από εμάς τα στοιχεία του οδηγού , μια ημέρα πριν την έναρξη της μεταφορά σας , ώστε να μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του σε περίπτωση ανάγκης. Αν έχετε ερωτήσεις σχετικά με το ταξίδι σας παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μας στο +302102522669 ή στο rentabus at kantzos.gr.
Τι συμβαίνει αν καθυστερήσει το λεωφορείο?
Μεγάλη κίνηση μπορεί να οδηγήσει σε μη προγραμματισμένες καθυστερήσεις. Αν το λεωφορείο σας έχει καθυστέρηση εντός 15 λεπτών από την προγραμματισμένη αναχώρηση παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε με τον οδηγό σας. Σε περίπτωση που η καθυστέρηση είναι άνω των 15 λεπτών παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μας +30 210 25 22 669 ώστε να εντοπίσουμε το λεωφορείο σας και να σας ενημερώσουμε.
Θα υπάρχουν διαλείμματα κατά την διαδρομή?
Συνήθως , αν δεν έχουν συμφωνηθεί διαλείμματα , δεν θα υπάρχουν διαλείμματα κατά την διάρκεια της διαδρομής σας. Παρόλο αυτά αν η διάρκεια του ταξιδιού σας είναι μεγάλη , απαιτείται βάση νόμου στάση τουλάχιστον 45 λεπτών για την ξεκούραση του οδηγού. Αν υπάρχει ανάγκη μπορείτε να ζητήσετε από τον οδηγό να κάνει στάσεις ώστε να πάτε στην τουαλέτα ή να καπνίσετε.
Μπορώ να τρώω και να πίνω στο λεωφορείο
Επιτρέπεται να φάτε ή να πιείτε ένα ρόφημα εντός του λεωφορείου εφόσον αυτά δεν λερώνουν τον χώρο του λεωφορείου. Απαγορεύεται η κατανάλωση αλκοόλ και επίσης απαγορεύεται η αποθήκευση φαγητού εντός του λεωφορείου. Μπορείτε να έχετε στις αποσκευές σας φαγητό , εφόσον αυτές είναι αποθηκευμένες στον χώρο των αποσκευών. Αποτελεί υποχρέωση σας να πάρετε μαζί σας ότι σκουπίδια έχετε και να τα πετάξετε εκτός του λεωφορείου.
Μπορώ να παίξω την δική μου μουσική?
Σε γενικές γραμμές μπορείτε να παίξετε την δική σας μουσική στο λεωφορείου. Θα πρέπει όμως να έχετε υπόψη σας ότι ο οδηγός είναι υπεύθυνος για την ασφάλεια όλων των επιβατών του λεωφορείου και ο ήχος της μουσικής δεν πρέπει να τον ενοχλεί ή να του αποσπά την προσοχή!
Ποιος είναι υπεύθυνος να απολυμάνει το λεωφορείο ή να επισκευάσει μια ζημιά στο λεωφορείο?
Το κόστος για τον τυπικό καθαρισμό του λεωφορείου βαρύνει τον μεταφορέα. Ο μισθωτής επιβαρύνεται σε περίπτωση που ζητήσει πριν την έναρξη της μεταφοράς του , ειδική απολύμανση πέρα από τον τυπικό καθαρισμό του λεωφορείου. Το ίδιο ισχύει και σε περίπτωση που προκληθεί κάποια ζημία από τον / τους επιβάτες κατά την διάρκεια της μεταφοράς.
Μπορούμε να κάνουμε αλλαγές στο πρόγραμμα?
Δεν επιτρέπονται οι αλλαγές στο πρόγραμμα. Μπορείτε όμως να κάνετε αίτημα να αλλάξει το πρόγραμμα σας. Να έχετε υπόψη σας ότι αυτές οι αλλαγές μπορεί να επηρεάσουν την τιμή της κράτησής σας και υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις. Μπορείτε να στείλετε το αίτημά σας εδώ: Amend My Reservation
Πόσες αποσκευές μπορώ να πάρω μαζί μου?
Οι αποσκευές μεταφέρονται με ευθύνη των κατόχων τους, ανεξάρτητα της ύπαρξης ή όχι συνοδείας εκπροσώπων του Οργανισμού μας. Σε περίπτωση φθοράς ή απώλειας, ισχύουν οι αντίστοιχες διεθνείς συνθήκες για κάθε μεταφορικό μέσον και για τα ξενοδοχεία, και η ευθύνη, στην περίπτωση αυτή, περιορίζεται στα προβλεπόμενα από τις συνθήκες αυτές. Στα ταξίδια & τις μεταφορές με λεωφορείο, επιτρέπεται μόνο 1 αποσκευή ανά επιβάτη, με μέγιστο βάρος από 20 έως 23 κιλά. Σε περίπτωση που προκύψουν επιπλέον έξοδα, λόγω μεγαλύτερου βάρους αποσκευών από το επιτρεπόμενο, αυτά βαρύνουν αποκλειστικά και μόνο τον ταξιδιώτη και πληρώνονται επί τόπου στον τερματικό σταθμό αναχώρησης Λεωφορείων. Σημειώνεται επίσης, ότι οι εντός του λεωφορείου επιτρέπεται στην καμπίνα των επιβατών μόνο μία χειραποσκευή μικρών διαστάσεων (περίπου 50x40x25). Ο ταξιδιώτης είναι υποχρεωμένος να συμμορφώνεται προς τις υποδείξεις, τους κανονισμούς και την εν γένει πολιτική της μεταφορικής εταιρίας στο θέμα των υπέρβαρων αποσκευών. Σε περίπτωση δε φθοράς ή απώλειας, ισχύει η Κοινοτική Ευρωπαϊκή Νομοθεσία για μεταφορές με λεωφορείο, τρένο ή καράβι.
Μπορώ να έχω μαζί μου επιπλέον αποσκευές ή ειδικές αποσκευές?
Αν μας ενημερώσετε αρκετά νωρίτερα , συνήθως είναι δυνατή η μεταφορά επιπλέον αποσκευών ή ειδικών αποσκευών. Παρακαλώ να έχετε υπόψη σας ότι η μεταφορά επιπλέον αποσκευών ή ειδικών αποσκευών ( όπως ski ή τρέιλερ ποδηλάτων ) μπορούν να έχουν πρόσθετη χρέωση.
Μπορώ να αφήσω τις αποσκευές μου στο λεωφορείο?
Κατόπιν αιτήματος , υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Παρακαλώ όπως έχετε υπόψη σας ότι αυτή η υπηρεσία μπορεί να έχει επιπλέον χρεώσεις.
Μπορώ να ταξιδέψω με σκυλί?
Δεν επιτρέπεται η μεταφορά κατοικίδιων σε μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.
Τι πρέπει να γνωρίζω σε περίπτωση ταξιδιών με διέλευση συνόρων ?
Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι οι συνοριακοί έλεγχοι και απρόβλεπτη κίνηση κατά την διέλευσή συνόρων ή κατά τις ημέρες εξόδου λόγω εθνικών εορτών και αργιών μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά την διάρκειά του ταξιδιού σας . Όταν ταξιδεύετε σε άλλη χώρα θα πρέπει να έχετε όλα τα απαραίτητα ταξιδιωτικά έγγραφα για την διέλευση των συνόρων όπως ταυτότητα , διαβατήριο σε ισχύ ή βίζα. Επίσης θα πρέπει να γνωρίζετε ότι μπορείτε να μεταφέρετε μόνο αντικείμενα ή δώρα τα οποία έχετε αγοράσει από τα duty – free. Οι αποσκευές σας δεν πρέπει να είναι κλειδωμένες και θα πρέπει να έχουν ταμπέλα με τα στοιχεία σας ώστε σε περίπτωση ελέγχου να μην χαθούν.
Επίσης είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι είναι δική σας υποχρέωση να έχετε μαζί σας τα απαραίτητα ταξιδιωτικά έγγραφα , τυχόν συνάλλαγμα καθώς και να γνωρίζετε τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς και κανονισμούς υγείας στον προορισμό σας ή στις ενδιάμεσες χώρες διέλευσης.
Με ποιόν πρέπει να επικοινωνήσω αν ξεχάσω κάτι στο λεωφορείο?
Αν ξεχάσετε κάτι στο λεωφορείο παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μας στο rentabus at kantzos.gr με mail ή τηλεφωνικά στο +30 210 25 22 669. Θα χρειαστούμε τον αριθμό της κράτησή σας και μια περιγραφή του ξεχασμένου αντικειμένου. Εν συνεχεία θα επικοινωνήσουμε με τον συνεργάτη μας / οδηγό και θα σας ενημερώσουμε το συντομότερο δυνατόν.
Αγαπητοί Γονείς,
θα θέλαμε αρχικά να σας ευχηθούμε να έχετε μια καλή Σχολική Χρονιά. Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας , για οποιοδήποτε θέμα, που αφορά την μεταφορά του παιδιού σας στο σχολείο , με τουριστικο λεωφορείο της εταιρίας μας παρακαλώ όπως κάνετε χρήση της Φόρμας Επικοινωνίας που θα βρείτε ΕΔΩ συμπληρώνοντας:
1. Επιλέγοντας στο πεδίο Επικοινωνείτε μαζί μας:Γονέας μαθητή/μαθήτριας που μεταφέρεται στο σχολείο με λεωφορείο της εταιρίας σας
2. Συμπληρώστε τον αριθμό δρομολογίου
Η εταιρία μας θα απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις σας το συντομότερο δυνατόν.
Αναφορικά με την εκπόνηση δρομολογίων και την ενημέρωση σας θα πρέπει να γνωρίζετε ότι:
1. Επικοινωνούμε με τις σχολικές μονάδες , αφού προηγουμένως έχουμε λάβει εντολή ανάθεσης από την Περιφέρεια
2. Η σχολική μονάδα μας αποστέλλει τους μαθητές που δικαιούνται μεταφοράς με το δρομολόγιο που έχουμε αναλάβει βάσει της εντολής ανάθεσης από την Περιφέρεια (αρ. μαθητών / περιοχές εξυπηρέτησης / μέγιστος αριθμός χιλιομετρικής απόστασης)
3. Εκπονούμε την χάραξη του δρομολογίου βάσει της κατάστασης μαθητών που μας δόθηκε από την σχολική μονάδα και λαμβάνοντας πάντα υπόψη μας την εντολή ανάθεσης από την Περιφέρεια (αρ. μαθητών / περιοχές εξυπηρέτησης / μέγιστος αριθμός χιλιομετρικής απόστασης)
4. Οι γονείς των μαθητών/μαθητριών ενημερώνονται είτε από εμάς , είτε από την σχολική μονάδα, είτε από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την έναρξη του δρομολογίου και τα σημεία επιβίβασης - αποβίβασης
Τροποποιήσεις Δρομολογίων ( χιλιομετρική απόσταση , περιγραφή δρομολογίου , αύξηση μεταφερόμενων μαθητών ):
1.Αρμόδιος για την τροποποίηση των δρομολογίων είναι ο διευθυντής/διευθύντρια της σχολικής μονάδας
2.Τα αιτήματα αποστέλλονται στην Περιφέρεια Αττικής από τον/την αρμόδιο/αρμόδια και στη συνέχεια είτε εγκρίνονται είτε απορρίπτονται
3.Εφόσον ένα αίτημα τροποποίησης εγκριθεί από την Περιφέρεια Αττικής , ενημερώνεται η εταιρία μας και εν συνεχεία γίνεται χάραξη του δρομολογίου με βάση την τροποποίηση που έχει εγκρίνει η Περιφέρεια , εφόσον αυτή η τροποποίηση είναι εφικτή
4.Ενημερώνονται οι γονείς των μαθητών/μαθητριών για το τροποποιημένο δρομολόγιο και την έναρξη αυτού
Προσθήκη Μαθητών χωρίς τροποποίηση Δρομολογίου:
1.Αρμόδιος για την προσθήκη μαθητών/μαθητριών είναι ο διευθυντής/διευθύντρια της σχολικής μονάδας
2.Οι προσθήκες αποστέλλονται στην εταιρία μας και στη συνέχεια είτε εγκρίνονται είτε απορρίπτονται λαμβάνοντας υπόψη μας την περιoχή διαμονής του μαθητή/μαθήτριας και τον μέγιστο επιτρεπτό αριθμό μεταφερόμενων μαθητών / μαθητριών που προβλέπεται για το δρομολόγιο
3.Εφόσον ένα αίτημα τροποποίησης εγκριθεί , ενημερώνονται οι γονείς των μαθητών/μαθητριών για το τροποποιημένο δρομολόγιο και την έναρξη αυτού