Ποιά είναι η διαδικασία και τι πρέπει να κάνω για να αλλάγω το αεροπορικό μου εισιτήριο.

  • MyAccount
  • Rent a Bus or a Coach
  • English Version:English Flag
Συχνές Ερωτήσεις
Βάσει της Π.Ν.Π 13/04/2020 (ΦΕΚ Α' 84/13-04-2020) Μέτρα για την αντιμετώπιση των συνεχιζόμενων συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και άλλες κατεπείγουσες διατάξεις, προβλέπεται ότι:

Για το χρονικό διάστημα από τις 25 Φεβρουαρίου 2020 έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2020, κατά παρέκκλιση των κείμενων διατάξεων, ισχύουν αναγκαστικά τα εξής:

α) Απαιτήσεις επιστροφής του αντιτίμου αεροπορικών εισιτηρίων προς επιβάτες, λόγω ματαιώσεων πτήσεων, εφόσον προβλέπονται από την ενωσιακή ή εθνική νομοθε-σία, ικανοποιούνται με την παροχή προς τους δικαιούχους πιστωτικού σημειώματος ίσης αξίας με το αντίτιμο του εισιτηρίου της ματαιωθείσας πτήσης. Το πιστωτικό σημείωμα εκδίδεται από τον αερομεταφορέα και έχει ημερομηνία λήξης δεκαοκτώ (18) μήνες από την έκδοσή του. Κατά τη διάρκεια του δεκαοκτάμηνου, ο δικαιούχος του πιστωτικού σημειώματος μπορεί οποτεδήποτε να κάνει χρήση αυτού σε οποιονδήποτε προορισμό του δικτύου του αερομεταφορέα. Μέχρι τη λήξη του πιστωτικού σημειώματος, η οφειλή δεν καθίσταται ληξιπρόθεσμη και απαιτητή. Η οφειλή καθίσταται ληξιπρόθεσμη και απαιτητή, εφόσον παρέλθουν δεκαοκτώ μήνες από την έκδοση του πιστωτικού σημειώματος και αυτό δεν έχει χρησιμοποιηθεί.

β) Οι διατάξεις του παρόντος καταλαμβάνει απαιτήσεις που προκύπτουν εξαιτίας ματαιώσεων πτήσεων στο χρονικό διάστημα από τις 25 Φεβρουαρίου 2020 έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2020.

γ) Οι διατάξεις του παρόντος εφαρμόζονται αναγκαστικά και σε συμβάσεις, στις οποίες έχει συμφωνηθεί μεταξύ των μερών, ως εφαρμοστέο όχι μόνο ελληνικό αλλά και αλλοδαπό δίκαιο, εφόσον τα σχετικά δικαιώματα προβλέπονται στην ενωσιακή νομοθεσία.

δ) Οι διατάξεις του παρόντος αφορά απαιτήσεις επιβατών από αερομεταφορέα που διαθέτει Άδεια Εκμετάλλευσης σε ισχύ, η οποία έχει χορηγηθεί από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στην Ελλάδα είτε βάσει του Κανονισμού 2407/92 του Συμβουλίου της 23ης Ιουλίου 1992, σχετικά με την έκδοση αδειών των αερομεταφορέων, είτε βάσει του Κανονισμού 1008/2008 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 24ης Σεπτεμβρίου και συγκεκριμένα του Κεφαλαίου II αυτού περί «Άδειας Εκμετάλλευσης»


Προκειμένου να ακυρώσετε ή να κάνετε αλλαγές σε ένα αεροπορικό εισιτήριο είναι απαραίτητο να μας ενημερώσετε γραπτώς με e-mail ή φαξ ή συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα στο site μας. Κάθε αλλαγή ή ακύρωση ενός εισιτηρίου επιβαρύνεται με ποινή 10 ευρώ για πτήσεις εσωτερικού/ 20 ευρώ για πτήσεις εξωτερικού / 40 ευρώ για ευρωατλαντικές πτήσεις,ανά επιβάτη σε κάθε κράτηση, από την εταιρεία μας ανεξάρτητα από τη χρέωση/ποινή της αεροπορικής εταιρείας.

Ένα εισιτήριο μπορεί να έχει διαφορετικούς περιορισμούς ανάλογα με την αεροπορική εταιρεία και το είδος του ναύλου. Είναι πολύ πιθανό στις οικονομικότερες κατηγορίες ναύλων να επιστρέφονται μόνο οι φόροι του αεροδρομίου από το σύνολο του κόστους του εισιτηρίου. Παρ' όλα αυτά, χρειάζεται να επικοινωνήσουμε με την αεροπορική εταιρεία πρώτα για να επιβεβαιώσουμε το ακριβές ποσό που επιστρέφεται. Μπορείτε να δείτε τους όρους της αεροπορικής εταιρείας σχετικά με την ακύρωση ή αλλαγή ενός εισιτηρίου στη σελίδα που εισάγετε την πιστωτική σας κάρτα πατώντας το σχετικό σύνδεσμο και στο e-mail επιβεβαίωσης της κράτησης.

Θα πρέπει είτε να συμπληρώσετε τη σχετική φόρμα είτε να απαντήσετε σε κάποιο από τα e-mail που σας έχουμε στείλει ή να μας στείλετε το αίτημα σας με φαξ. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να γίνει αλλαγή ημερομηνιών αν δεν ενημερωθούμε γραπτώς.

Αν ο τύπος του εισιτηρίου σας επιτρέπει αλλαγές στην πτήση επιστροφής και εσείς βρίσκεστε στο εξωτερικό θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τοπικό γραφείο της αεροπορικής εταιρείας.

Ορισμένες φορές, οι αεροπορικές εταιρείες αναγκάζονται να τροποποιήσουν τα δρομολόγια, τις ώρες και τον αριθμό των πτήσεών τους. Σε αντίστοιχη περίπτωση θα προσπαθήσουμε να σας ενημερώσουμε για όποιες αλλαγές πριν την ημερομηνία αναχώρησης ώστε να προσαρμόσετε το πρόγραμμα του ταξιδιού σας αναλόγως. Συνήθως αυτές οι αλλαγές είναι μικρές και χωρίς ιδιαίτερο αντίκτυπο στο ταξίδι σας. Σε περίπτωση που προκύψει μεγάλη αλλαγή, για παράδειγμα αλλαγή αναχώρησης περισσότερο από 2 ώρες ή αλλαγή αεροδρομίου αναχώρησης και δεν υπάρχει εναλλακτική που να σας εξυπηρετεί τότε μπορείτε να ζητήσετε από την αεροπορική εταιρεία να σας αποζημιώσει σύμφωνα με τα δικαιώματα του επιβάτη που έχει θεσπίσει η Ευρωπαϊκή Ένωση εκτός και αν η αεροπορική εταιρεία σας έχει ενημερώσει εγκαίρως.

Τα εισιτήρια δεν είναι μεταβιβάσιμα και για αυτό το λόγο δεν μπορεί να γίνει καμία αλλαγή ονόματος. Το όνομα πρέπει να εισάγεται στην κράτηση όπως αναγράφεται στο διαβατήριο ή στην ταυτότητα με λατινικούς χαρακτήρες. Μετά την ολοκλήρωση της κράτησης είναι αδύνατη η αλλαγή ή διόρθωση του ονόματος ενός επιβάτη.

Ταξιδιωτική Ασφάλιση

Το kantzos.gr σε συνεργασία με τη Mondial Assistance, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες ταξιδιωτικής ασφάλισης στον κόσμο, σας παρέχει τη δυνατότητα αγοράς ενός προγράμματος ταξιδιωτικής ασφάλισης για το επικείμενο ταξίδι σας! Μόνη προϋπόθεση να είστε κάτοικος Ελλάδας ή Κύπρου. Για να την αποκτήσετε χρειάζεται να ακολουθήσετε τρία απλά βήματα! Εισάγετε στα αντίστοιχα πεδία της μηχανής αναζήτησης του kantzos.gr τη χώρα αφετηρίας (Ελλάδα ή Κύπρο) και τη χώρα προορισμού.
Περισσότερα

Μοναδικό Δώρο!

Θέλετε να κάνετε δώρο στον εαυτό σας ή στα αγαπημένα σας πρόσωπα αλλά δεν έχετε χρόνο να επιλέξετε το δώρο τους? Θέλετε να τους κάνετε δώρο κάτι που δεν θα ξεχάσουν ποτέ? Αγοράζοντας ένα Kantzos Travel Gift Voucher μπορείτε να εξαργυρώσετε το ποσό της αξίας του Voucher σας για κάθε υπηρεσία που παρέχει η εταιρία μας και με αυτό τον τρόπο δίνετε την δυνατότητα σε αυτόν / αυτήν που δωρίζετε το Kantzos Travel Gift Voucher να επιλέξει την υπηρεσία στην οποία θέλει να εξαργυρώσει το Voucher που έχετε κάνει δώρο.
Περισσότερα

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου για να λαμβάνεις τις προσφορές μας:

Proud Member of

We accept the following Cards